Β2Β ONLINE PROGRAM


O προγραμματισμός των Β2Β συναντήσεων μεταξύ των Εκθετών και των Hosted Buyers γίνεται μέσω της ειδικής πλατφόρμας B2B Online Program. Ο κάθε εκθέτης, χρησιμοποιώντας τον δικό του κωδικό, έχει πρόσβαση στο προφίλ και τα στοιχεία όλων των Hosted Buyers για να μπορεί εύκολα να επιλέξει τους Buyers με τους οποίους επιθυμεί να προγραμματίσει συναντήσεις.

Μετά το τέλος της διαδικασίας προγραμματισμού, τόσο οι εκθέτες όσο και οι Hosted Buyers έχουν στη διάθεσή τους την οριστική λίστα των συναντήσεών τους. Οι Β2Β συναντήσεις πραγματοποιούνται τις δύο πρώτες ημέρες της Έκθεσης στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο Β2Β Meetings Area, επιφάνειας 600 τμ., όπου ο κάθε Hosted Buyer έχει το δικό του γραφείο έτσι ώστε οι εκθέτες να μπορούν να πραγματοποιούν τις συναντήσεις τους μαζί τους.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ισότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησή σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.

Τα cookies αυτά, μας βοηθούν να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν στον ισότοπο μας, συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Παρακολουθούμε ανώνυμες πληροφορίες χρηστών για να βελτιώσουμε τον ισότοπο μας
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες