Ημερίδα με θέμα «Τάσεις και εξελίξεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος»

Ημερίδα με θέμα «Τάσεις και εξελίξεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος»

Το Internet έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην διανομή του ξενοδοχειακού προιόντος! Έχει ανοίξει ένα τεράστιο αριθμό νέων καναλιών που επιτρέπουν σε κάθε ξενοδόχο να έχει εύκολα διαδικτυακή πρόσβαση σε πολλές αγορές, κάτι που παλιότερα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, τόσο σε b2b (bedbanks, wholesalers κλπ) όσο και σε b2c επίπεδο (ΟΤΑ’s, metasearch κλπ).

Στην εποχή μας, όπου το παλιό μοντέλο του tour-operating φθίνει, ο ανταγωνισμός αναγκάζει τα ξενοδοχεία να υιοθετήσουν τα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής. Ωστόσο απαιτείται γνώση των ιδιαιτεροτήτων των καναλιών αυτών, κατάλληλη προσέγγιση, τεχνογνωσία και φυσικά τα κατάλληλα εργαλεία!

Το Forum θα εστιάσει ακριβώς στην καλύτερη δυνατή πρόσεγγιση εκ μέρους του ξενοδόχου για να εκμεταλλευθεί την προσβασιμότητα που προσφέρουν όλα αυτά τα νέα κανάλια. Mια σειρά από πολύ σημαντικές εταιρείες θα αναλύσουν τις εξελίξεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος:

H Τrivago, το κορυφαιο metasearch engine, θα ισχυριστεί, όχι άδικα, πως "Οι μάνατζερ ξενοδοχείων που ψηφιοποιούν τις λειτουργίες και υπηρεσίες τους το 2017, θα είναι πιο πιθανό να λάβουν περισσότερες απευθείας κρατήσεις και να αυξήσουν τα κέρδη τους".

H Expedia, θα αναλύσει τις λειτουργίες του απαραίτητου πλέον εργαλείου για τους ξενοδόχους που ακούει στο όνομα "Channel Manager" και θα αναφερθεί στα πελονεκτήματα και τα οφέλη του.

Η Nelios θα ασχοληθεί με την στοχευμένη online διαφήμιση η οποία μπορεί να μας φέρει περισσότερες direct online κρατήσεις. Tο Διαδίκτυο έχει αλλάξει πλήρως και τη διαδικασία διαμόρφωσης της απόφασης του τελικού καταναλωτή, αφού το 85% των σύγχρονων ταξιδιωτών αποφασίζει online για το ταξίδι του, ανεξάρτητα αν θα κάνει κράτηση online ή ακόμα και offline. H στοχευμένη διαφήμιση λοιπόν αξιοποιεί στο μέγιστο την διαδικασία αυτή για να επηρεάσει τον καταναλωτή.

H Axia Hospitality, η πρώτη και μόνη εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες εξειδικευμένης διαχείρισης online και offline πωλήσεων και κρατήσεων στα ξενοδοχεία, μέσω του General Manager Πάνου Λεοντόπουλου θα δώσει απαντήσεις στα ακόλουθα καυτά ερωτήματα:
Ποιες είναι οι νέες δυναμικές των καναλιών πώλησης των ξενοδοχείων, πώς εξελίσσεται η αναμέτρηση ανάμεσα στα online και τα offline sales και ποια είναι η ιδανική κατανομή τους προκειμένου να επιτύχουμε την αύξηση της κερδοφορίας της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Η Panadvert είναι εταιρεία εξειδικευμένη στην παροχή υπηρεσιών Online Marketing στον τουρισμό, με έμφαση σε ξενοδοχεία κυρίως 5 αστέρων ή μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους. Στόχος της είναι η βελτίωση της εμπορικής και κοινωνικής εικόνας ενός ξενοδοχείου μέσα από τα ψηφιακά μέσα με απώτερο σκοπό την μεγιστοποίηση των απευθείας κρατήσεων.

Η I.T. Concept θα αναλύσει πως μπορείτε να δημιουργήσετε νέες ευκαιρίες εσόδων για την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση, Η πρόταση της IT Concept με τον συνδυασμό των βραβευμένων προϊόντων της OCG (Optimized Communication Gateway) και WeeFee επικεντρώνει ακριβώς στα δύο προαναφερθέντα ζητούμενα. Προσφέροντας όλα τα οφέλη του Info Channel και πολλά περισσότερα, η καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα φροντίζει ώστε οι πελάτες του ξενοδοχείου να λαμβάνουν συνεχή ροή πληροφόρησης, όπου κι αν βρίσκονται, 24 ώρες το 24ωρο σχετικά με τις extra υπηρεσίες που μπορούν να απολαύσουν στο ξενοδοχείο σας. Επιπλέον, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να προβάλει –χωρίς κόστος- τις προσφορές της και να δεχθεί online κρατήσεις και παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο, μέσω digital signage συσκευών (TV, tablets, info kiosks, mobile συσκευές πελατών).

Η WebHotelier, μια κορυφαία εταιρεία στον κρίσιμο τομέα των μηχανών κράτησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό (και όχι μόνον, καθώς το σύστημα της WebHotelier ενσωματώνει δυνατότητες channel manager, reputation management κ.α.) θα μιλήσει για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τέτοιες εφαρμογές αλλά και για τις αυξημένες δυνατότητες που προσφέρει πλέον η διασύνδεση με τουριστικά γραφεία ώστε να δίνει διέξοδο και σε b2b αγορές.

Η Interad - IT & Web Media Company, θα παρουσιάσει καινοτόμες προτάσεις και λύσεις Digital & Social Media Marketing, όπως είναι η εφαρμογή Social Hotspot WiFi - WiLike, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να συνδέονται σε ένα ασύρματο (wifi) δίκτυο χωρίς να χρειαστεί να πληκτρολογήσουν κάποιον κωδικό πρόσβασης, χρησιμοποιώντας απλά ένα λογαριασμό Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook κλπ), μετατρέποντάς την πρόσβαση των χρηστών στο διαδίκτυο σε μια πολύ απλή και εύχρηστη διαδικασία, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα τα οφέλη της επιχείρησης στον τομέα του Digital & Social Network Marketing.

Η Digital Ecosystems ειδικεύεται στο Performance Marketing, όπου μέσα απο μια διαδικασία ανάλυσης στοιχείων (big data mining) βελτιστοποιεί την στόχευση στα κονά που μπορεί να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πελάτες του ξενοδοχείου και βρίσκει τους καταλληλότερους τρόπους προσέγγισης αυτών των κοινών. Μία απο τις ελάχιστες ελληνικές εταιρείες που χρησιμοποιούν αυτό το νέο μοντέλο, είναι σε θέση να βοηθήσει αποτελεσματικά στην στοχευμένη προώθηση και έχει τμήμα ειδικά για το Hospitality.

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου και ώρα 10.00-16.30 στην Αίθουσα C2 του Metropolitan Expo.

Δείτε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα

Εγγραφείτε εδώ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ισότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησή σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.

Τα cookies αυτά, μας βοηθούν να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν στον ισότοπο μας, συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Παρακολουθούμε ανώνυμες πληροφορίες χρηστών για να βελτιώσουμε τον ισότοπο μας
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες